Βρειτε κωδικους απο wifi βρισκοντας τη mac address

Βρειτε κωδικους απο  wifi βρισκοντας τη mac address
Προσφατα το ρουτερ μου αρχισε να μη δινει καλο σημα και ειπα να το αλλαξω. Μου εστειλαν ενα καινουριο μαρκας  ZTE. Το συνδεσα στη γραμμη μου και αρχισε να δουλευει μια χαρα. Αυτο ομως που ειδα ειναι πως ο κωδικος του wifi ειναι ο ιδιος με τη mac address του ρουτερ.

Αυτο σημαινει πως οχι μονο στο δικο μου αλλα και σε αλλα ρουτερ ο αρχικος κωδικος του wifi ειναι η mac address του. Δεν ησυχασα ξεκινησα να βρισκω τη mac address απο αλλα ασυρματα δικτυα που βρισκονται γυρω μου και ναι βρηκα και αρκετους κωδικους. απο οτε και connex



δειτε το βιντεο




 Τελικα τα οι εφαρμογές που κυκλοφορουν στα android οπως το greek wpa finder αυτο κανουν βρισκουν τη mac απο τα διαφορα ρουτερ που υπαρχουν γυρω μας. Εμεις ομως δεν ειναι αναγκη να κατεβασουμε καποιο προγραμμα για να το κανουμε αυτο.

Δειτε κι αυτο: Παιχνιδια για android

Αυτο εμεις μπορουμε να το κανουμε με μια απλη εντολη στα windows ανοιγοντας τη γραμμη εντολων πληκτρολογουμε:  netsh wlan show all  και παταμε enter. Μας εμφανιζεται μια λιστα με τα ρουτερ που υπαρχουν γυρω μας και τις mac address τους.

Κανονικα ειναι της μορφης 2c:26:c5:14:a0:88 εμεις παιρνουμε τον κωδικο αυτον και τον γραφουμε χωρις τις τελιτσες δηλαδη ετσι: 2c26c514a088 και ισως αν ειμαστε τυχεροι να σπασουμε μερικα ασυρματα δικτυα που υπαρχουν γυρω μας

4 Σχόλια

Νεότερη Παλαιότερη