Αλλαγη λειτουργικου windows σε linux

Αλλαγη λειτουργικου windows σε linux
Προσφατα αντιμετωπισα ενα προβλημα με το pc μου οχι ιδιαιτερο και ειπα να εγκαταστησω καποια διανομη linux. Με linux ειχα ασχοληθει παλι πριν 3-4 χρονια αλλα θελαν ψαξιμο και εντολες αρκετες για να ρυθμισω τον υπολογιστη μου.  Δεν ειχαν αρκετες λειτουργιες των windows οποτε δεν ασχοληθηκα περισσοτερο και εβαλα παλι windows.
  Αυτη τη φορα ομως εχουν εξεληχθει κατα πολυ περιεχουν ολες τις λειτουργιες που εχει ενα pc με windows και ακομα περισσοτερες. Τα περασα στον υπολογιστη μου πολυ γρηγορα και ευκολα με τον ιδιο τροπο που κανουμε εγκατασταση windows απο usb.
Kανα 2 προβληματακια που αντιμετωπισα (οχι με συσκευες ή οδηγους) απλα με προγραμματα που χρησιμοποιω στα windows λυθηκαν αμεσως με μια αναζητηση στη google.

Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο τα linux αυτη τη φορα αναγνωρισαν ολες τις συσκευες μου αμεσως και καποια στικακια wifi και κινητης τηλεφωνιας για το ιντερνετ τα οποια απαιτουσαν cd στα wintows, τα linux τα αναγνωρισαν αμεσως χωρις cd. 

Ακομα ειναι πολυ ελαφρια και μπορουν να τρεξουν σε pc αρκετα παλιο πολυ καλυτερα και γρηγοροτερα απο windows.
Τωρα πια ο υπολογιστης μου τρεχει τα zorin os βασισμενα σε ubuntu linux και εχω σκοπο να συνεχισω με αυτα. Windows τελος για μενα. (στον ενα υπολογιστη)

Το blog απο εδω κι εμπρος θα φιλοξενει και linux tips με προβληματα τα οποια αντιμετωπιζω εγω ο ιδιος με τη λυση τους διαφορα προγραμματα που ανακαλυπτω και χρησιμους οδηγους. Για windows και linux

Ενδεικτικα δουλεψα ubuntu , linux mint cinnamon, linux mint kde, kali linux, zorin os, lubuntu, kubuntu, xubuntu



Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη