Πως να φαινονται οι κωδικοι μας μεσα σε κουτακια

Πως να φαινονται οι κωδικοι μας μεσα σε κουτακιαΓεια σας φιλοι μου σημερα θα σας δειξω πως μπορουμε να βαζουμε τους κωδικους μας μεσα σε κουτακια. Αυτο το τρικ μας χρειαζεται ιδιαιτερα αν οι κωδικοι μας ειναι πολυ μεγαλοι.
Αυτο που πρεπει να κανουμε ειναι καθε φορα που θελουμε να κανουμε καποια αναρτηση και θελουμε να βαλουμε καποιο
μεγαλο κωδικο να πηγαινουμε στο html της αναρτησης και να επικολουμε αυτο το κωδικο 

<textarea name="textarea" cols="40" rows="4" wrap="VIRTUAL">
YOUR CODE 
</textarea>
δειτε κι αλλα
blogger tips

εκει που λεει  YOUR CODE βαζουμε τον κωδικο μας.
Εγω εχω αυτον τον κωδικο σε σημειωση στην επιφανεια εργασιας μου επικολαω τους κωδικους μου μεσα και μετα το αντιγραφω ολο μαζι και το βαζω στο html της αναρτησης μου.

το αποτελεσμα ειναι αυτο:
code script


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη